Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Ženská praktická multifunkční modlitba

Kostel mi nahrazuje psychologa. Mám ráda kostely a jsem věřící svým vlastním způsobem. Abych to upřesnila, nechodím do kostela každou neděli, ale VŽDY před důležitým rozhodnutím, důležitou událostí, důležitým dnem D…

Kostel má svoji specifickou krásnou vůni, svoji duši a vždy splní svůj účel…Uvědomím si v něm, co chci a hlavně, co je pro mě důležité. V klidu rozjímám o životě, čas se zastaví…

Kostel jsem navštívila zrovna nedávno, na dovolené v Tatrách. Šla jsem tam cíleně. Hlavou se mi totiž honila spousta věcí a myšlenek a na kostel v údolí bylo z naší chaty krásně vidět.

Věděla jsem, že budu potřebovat spoustu času pro hluboké rozjímání…

Sama, klidnou chůzí (už ta sama o sobě je pro mě rozjímající..) jsem do kostela přišla, ale paní kostelnice mě hned u vchodu zastavila…vraj už zatvárajůůů..

„Já budu rychle hotova….“ poprosila jsem jí, ať 5 minut vydrží.

Když paní kostelnice uslyšela, že jsem turistka a v tomto kostele nejspíše naposledy, povolila mi 5 minut…

Já přišla (už rychlejší chůzí) dovnitř, pokropila se svěcenou vodou, pokřižovala se a sedla dopředu. Honil mě ale čas, tak se ve mně probudila „praktická multifunkční žena“ a já v duchu spustila rychlou „praktickou multifunkční modlitbu“, do které jsem se snažila v 5 minutách „nahustit“ všechno, co jsem v tu chvíli řešila…

„Pane Bože, dej, ať jsou kolem mě všichni zdraví a spokojení…naši rodiče, děti, sourozenci se svými rodinami, všichni naši blízcí, ať jsou zdraví všichni ti, co se mají narodit…

Pane Bože, dej, ať se nám podaří brzy přestěhovat do nového…

Pane Bože, dej, ať stačím napsat diplomovou práci do školy před svým porodem…

Pane Bože, dej, ať mi ještě nějakou dobu „netvrdne břicho“…

Pane Bože, dej, ať se máme všichni pořád rádi a držíme spolu…

Pane Bože, dej, ať nám stačí opravit chladič, který jsme teď začátkem dovolené prorazili, dej, ať nám ho opraví do konce našeho dovolenkového pobytu…

Pane Bože, dej, ať se daří celé naší rodině v práci a podnikání…

Pane Bože, až se budu z tohohle kostela škrábat do prudkého kopce zpátky do naší chaty, dej, ať mě nepíchá v boku…

Pane Bože, dej, ať přestane už konečně po 3 dnech pršet a ať z té dovolené taky něco máme…

Pane Bože, dej, ať…..“

…“UŽ ZATVÁRAME !“…přerušila mou rychlou praktickou multifunkční modlitbu hřmotná paní kostelnice a cinkala klíči.

Pane Bože, povzdechla jsem si v duchu, to už musím být rychlá a praktická a multifunkční i v kostele?

KK

Autor: Kateřina Kaňoková | čtvrtek 4.8.2011 8:49 | karma článku: 16,93 | přečteno: 2118x
  • Další články autora

Kateřina Kaňoková

Čerpací stanice na ženské sebevědomí

Poslední dobou se setkávám se ženami, které jsou (všeho)schopné, nápadité, akční, zkušené a lačné po nových zkušenostech, zároveň jsou ale (v různé míře) nesebevědomé...

13.11.2013 v 21:26 | Karma: 14,64 | Přečteno: 950x | Diskuse| Ostatní

Kateřina Kaňoková

60 000 českých matek nemůže do práce...

...i když by určitě chtělo. Od letošního září ale visí nad osudem 60 000 českých žen „pracovní“ otazník, protože přesně tolik dětí se letos nedostalo do mateřských škol. Samozřejmě, že některé matky využijí školek soukromých (a tedy drahých), či zapřáhnou babičky a rodinné příslušníky, stejně je to ale pořád 60 000 žen matek, které budou muset vzniklou situaci nějak řešit.

6.5.2013 v 14:07 | Karma: 20,69 | Přečteno: 1683x | Diskuse| Ostatní

Kateřina Kaňoková

Ženy – máme pořád nižší platy! Co s tím?

Spravedlnost neexistuje, ani v 21. století! Ženy mají pořád nižší platy - i dnes. Pořád se nějak předpokládá, že muž je živitel rodiny a ženy jsou pouze matky a hospodyně - zastánkyně sféry soukromé a mají jediné ambice: kojit děti, starat se o ně a o blaho svého chotě – kostel, kuchyň, postel – to je ten trojúhelník, obsahující mantinely, ve kterém se má žena asi pohybovat...

20.4.2013 v 22:29 | Karma: 10,52 | Přečteno: 1351x | Diskuse| Pozvánky, akce

Kateřina Kaňoková

Důležitější než vkus a styl je charisma a um!

Proč všichni řeší módní styl prezidenta a první dámy? Po inauguraci prezidenta jsem z médií nabyla dojem, že máme v republice na jednoho politika cca pět stylistů.

9.3.2013 v 22:30 | Karma: 23,57 | Přečteno: 1082x | Diskuse| Ostatní

Kateřina Kaňoková

Ženy do vedení ano, ale…

...jen kvóty nestačí. Neměly by být totiž cílem, ale cestou. Jsou úplně k ničemu, pokud se naše společnost neotevře spravedlivě všem, mužům i ženám.Nestačí v roce 2018 ve velkém státním podniku a v roce 2020 v komerční firmě jen tak bouchnout do stolu a říct si: “Tak, ode dneška musíme mít 40% žen ve vedení, jdeme se po nějaké poohlídnout”. Měli bychom být připraveni. A měly by být připraveny ženy.

20.11.2012 v 15:34 | Karma: 8,99 | Přečteno: 966x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Nejednáme. Na obzoru je stávka soudních pracovníků, požadují vyšší platy

25. dubna 2024

Premium Odvádějí vysoce odbornou práci, musejí skládat speciální zkoušky, někdy sami vypracovávají drobná...

Pokroková nenávist k Židům. Jak se z univerzit v USA staly filiálky Hamásu

25. dubna 2024

Premium Na elitních amerických univerzitách vyhánějí Židy takovým stylem, že to tam vypadá jako v Německu...

Karafiátovou revoluci zažehla jediná píseň. Portugalsko vyvedla z diktatury

25. dubna 2024

Málokterá revoluce je spojena s písní a květinou, jako se to stalo té portugalské. Před 50 lety se...

Chtěl se odpálit během olympiády v Paříži. Ve Francii zatkli 16letého hocha

24. dubna 2024  22:47

Kriminalisté ve Francii v úterý zadrželi 16letého mladíka francouzské národnosti, který na...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

  • Počet článků 40
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4114x
Pozitivní optimistka se smyslem pro humor:-)

Seznam rubrik